Wywiad z Michałem Lisieckim
Opublikowany: 28-05-2008
Rozmowa z Michałem Lisieckim, prezesem zarządu Platformy Mediowej Point Group, o kierunkach rozwoju i sukcesach giełdowych wydawnictwa.
Opublikowany: 28-05-2008
Rozmowa z Michałem Lisieckim, prezesem zarządu Platformy Mediowej Point Group, o kierunkach rozwoju i sukcesach giełdowych wydawnictwa.
Sprzedaż w Tesco rośnie, również przez internet. Po roku od uruchomienia serwisu online sieć posiada 14 oddziałów w ośmiu polskich miastach. Plan na ten rok obejmuje uruchomienie sklepów w kolejnych ośmiu miastach. Zdaniem prezesa Tesco Polska Ryszarda Tomaszewskiego, ten kanał sprzedaży, również w przypadku żywności, będzie zyskiwał na popularności.
Ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii promującej markę włoskiej kawy Segafredo Zanetti.
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa procesorów IBM Power8 przygotowana przez agencję Ogilvy & Mather. Akcja jest oparta na pierwszym w historii spocie marki IBM zrealizowanym w Polsce.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc