Wyścig samochodowy w kampanii aplikacji Benefia24
Opublikowany: 07-05-2018
Trwa kampania promująca aplikację mobilną Benefia24. Za działania komunikacyjne online odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.
Opublikowany: 07-05-2018
Trwa kampania promująca aplikację mobilną Benefia24. Za działania komunikacyjne online odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.
Tymbark – naturalnie do posiłku. Nowa kampania marki.
Zmiany demograficzne wymuszają konieczność budowy mostu międzypokoleniowego na rynku pracy oraz tworzenia warunków do godnego starzenia się. Zdaniem obecnego ministra pracy i polityki społecznej to będzie jedno z najważniejszych wyzwań resortu w najbliższych latach. Drugim będzie utrzymywanie niskiego bezrobocia i walka o wyższe wynagrodzenia. Władysław Kosiniak-Kamysz podkreśla, że ostatnie lata były dla ministerstwa oraz rynku pracy okresem ważnych i pozytywnych zmian.
Ruszyła pierwsza odsłona kampanii informującej o Pracowniczych Planów Kapitałowych. Akcję przygotował Polski Fundusz Rozwoju wspólnie z agencją Havas Warsaw.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc