Wyścig samochodowy w kampanii aplikacji Benefia24
Opublikowany: 07-05-2018
Trwa kampania promująca aplikację mobilną Benefia24. Za działania komunikacyjne online odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.
Opublikowany: 07-05-2018
Trwa kampania promująca aplikację mobilną Benefia24. Za działania komunikacyjne online odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.
W ramach swojej nowej akcji Stowarzyszenie Twoja Sprawa zaapelowało do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji i Urzędu Komunikacji Elektronicznej o przeciwdziałanie treściom pornograficznym dostępnym na urządzeniach mobilnych dla dzieci.
Ruszyła kampania reklamowa napoju Kubuś Play Lemoniada, nowej wersji Kubusia Play (produkowanego przez Maspex Wadowice). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tego lata Lemoniada wymiata!” przygotowały firmy Brasil i Mindshare Polska.
Bohaterem bożonarodzeniowej kampanii PZU jest renifer, występujący w reklamach i dodawany jako pluszak przy zakupie ubezpieczenia. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, Starlink i VML Poland.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc