Wrocław reklamuje się jako Europejska Stolica Kultury 2016
Opublikowany: 02-02-2014
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamująca Wrocław jako Europejską Stolicę Kultury w 2016 roku. Spot na potrzeby akcji wyprodukowała ATM Grupa.
Opublikowany: 02-02-2014
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamująca Wrocław jako Europejską Stolicę Kultury w 2016 roku. Spot na potrzeby akcji wyprodukowała ATM Grupa.
Rządowy Program Operacyjny Polska Cyfrowa 2014-2020 ma umożliwić jak najszerszy rozwój internetu w Polsce. Będzie on skierowany zarówno do urzędów administracji i jednostek im podległych, jak i operatorów telekomunikacyjnych. Obejmie projekty o znaczeniu ogólnopolskim w takich obszarach jak np. e-administracja, e-zdrowie, e-sądy, e-zamówienia publiczne oraz e-kultura.
„Zgoda na życie” – pod takim hasłem ruszyła ogólnopolska kampania Ministerstwa Zdrowia promująca transplantologię i dawstwo szpiku. Za przygotowanie koncepcji i realizację akcji odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej i Codemedia.
W styczniu 2015 r. wejdą w życie zmiany wprowadzające tzw. pakiet onkologiczny. Mają one przede wszystkim służyć pacjentom, poprawiając jakość i dostępność opieki zdrowotnej. Wspiera to kampania informacyjna prowadzona przez Ministerstwo Zdrowia.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc