Wrocław reklamuje się jako Europejska Stolica Kultury 2016
Opublikowany: 02-02-2014
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamująca Wrocław jako Europejską Stolicę Kultury w 2016 roku. Spot na potrzeby akcji wyprodukowała ATM Grupa.
Opublikowany: 02-02-2014
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamująca Wrocław jako Europejską Stolicę Kultury w 2016 roku. Spot na potrzeby akcji wyprodukowała ATM Grupa.
„Wybrałem EnveloBank, bo jest w porządku” – mówi Adam Małysz w spocie, który od 1 kwietnia 2019 r. reklamuje „Kredyt w Porządku z niską ratą” z oferty Banku Pocztowego oraz jego cyfrowej marki – EnveloBanku.
8 września rusza kolejna kampania reklamowa promująca wafelki impulsowe marki Grześki. Działania prowadzone w telewizji i Internecie potrwają do końca października.
KGHM intensywnie pracuje nad zakończeniem budowy kopalni miedzi w północnym Chile. Projekt zakończy się zgodnie z planem, czyli w II kwartale 2014 roku – deklaruje Herbert Wirth, prezes koncernu. A to oznacza, że właśnie wtedy zostanie uruchomiona produkcja miedzi. Największa inwestycja KGHM ma nosić imię Ignacego Domeyko, na cześć znanego polskiego geologa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc