Winiary promują "Kochanie przez gotowanie"
Opublikowany: 19-01-2009
Winiary prowadzą kampanię reklamową pod hasłem "Kochanie przez gotowanie". Akcja obejmująca zarówno ATL, jak i BTL podkreśla rodzinny charakter czynności kulinarnych.
Opublikowany: 19-01-2009
Winiary prowadzą kampanię reklamową pod hasłem "Kochanie przez gotowanie". Akcja obejmująca zarówno ATL, jak i BTL podkreśla rodzinny charakter czynności kulinarnych.
Spot z udziałem kucharza i podróżnika Davida Gaboriauda promujący bulion drobiowy marki Winiary (należącej do Nestle Polska)
Spot reklamujący dania instant Winiary Street Food
Spot reklamujący kostki Rosół Drobiowy marki Winiary
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc