Wędrówka kropli w reklamowe wody smakowej Żywiec-Zdrój
Opublikowany: 19-06-2017
Spot pod hasłem "Który smak pokochasz" reklamujący wodę smakową Żywiec-Zdrój
Opublikowany: 19-06-2017
Spot pod hasłem "Który smak pokochasz" reklamujący wodę smakową Żywiec-Zdrój
Reindustrializacja, rozwój innowacyjnych firm, wsparcie inwestycji i ekspansji zagranicznej oraz rozwój społeczny i regionalny to pięć filarów, na których opiera się program ministra rozwoju Mateusza Morawieckiego. Zdaniem prof. Jerzego Osiatyńskiego, członka RPP, do pełnej oceny programu potrzeba czasu, ale jego podstawowe założenia są prawidłowe.
Agnieszka Gozdyra po półtorarocznej przerwie wraca do prowadzenia programu publicystycznego „Tak czy nie” w Polsat News. Program zyskał nową czołówkę i scenografię.
Niskie stopy procentowe, poprawa w gospodarce i uruchomienie programu „Mieszkanie dla Młodych” powinny – zdaniem ekspertów – sprzyjać ożywieniu na rynku kredytów mieszkaniowych. Ubiegły rok należał do najgorszych w dekadzie pod tym względem. W tym analitycy liczą na ok. 200 tysięcy nowych umów.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc