Ruszył kolejny etap kampanii reklamującej przekąski rybne Śledzik na raz marki Lisner. Akcję - której bohaterem jest Michel Moran, kucharz znany m.in. z programu „Masterchef” w TVN - przygotowały firmy GPD Agency i Starcom.
reklama napojów Hellena
Sytuacja na rynku walut może być w 2013 roku bardzo dynamiczna, a to oznacza okazje do zysków – przewidują analitycy Saxo Bank. Dużo spokojniej powinien się zachowywać rynek surowców, np. ropy naftowej, na którym spodziewana jest stabilizacja z tendencją do spadków. Odwrotny trend możemy zaobserwować na rynku złota, który jest zależny od polityki banków centralnych. Najtrudniej prognozować trendy na rynkach zbóż uzależnionych od warunków pogodowych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc