Warsztat Danny'ego w HISTORY
Opublikowany: 25-03-2013
HISTORYTM rozpoczęło w Polsce kampanię reklamową promującą nowy serial pt. „Warsztat Danny’ego”, emitowany w czwartki o 21:00 od 28 marca.
Opublikowany: 25-03-2013
HISTORYTM rozpoczęło w Polsce kampanię reklamową promującą nowy serial pt. „Warsztat Danny’ego”, emitowany w czwartki o 21:00 od 28 marca.
W kolejnej reklamie pod hasłem „Nic nie zaskoczy tego, kto widział niskie ceny w Biedronce” występuje wesoła rodzina niedźwiedzi. Kampanię przygotowały firmy Duda Polska i MEC.
Żona Cezarego Pazury od niedawna jest jego menadżerem. Dba o jego artystyczny wizerunek i kwestie organizacyjne. Aktor zdecydował się na takie rozwiązanie, bo jego zdaniem, Edyta jest skrupulatna i dokładna. Oboje mają nadzieję, że ta sytuacja korzystnie wpłynie na ich związek, bo łącząc życie prywatne z zawodowym, będą spędzać ze sobą jak najwięcej czasu.
Liberty Direct rusza kampanią reklamową opartą o wyniki rankingu Dziennika Ubezpieczeniowego. Firma wypadła w nim najlepiej wśród firm wywodzących się z modelu direct. Kampania obejmie główne stacje telewizyjne – TVN, TVP, Polsat oraz kanały tematyczne. Kreacja spotu została przygotowana przez Liberty Direct, a produkcja zrealizowana przy współpracy z domem EasyHell Productions. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc