Wafel Dare reklamowany jako "Drapieżnie pyszny, dziko czekoladowy"
Opublikowany: 19-08-2019
Spot pod hasłem "Dare - Drapieżnie pyszny. Dziko czekoladowy" reklamujący wafelki Dare produkowane przez ETi Polska
Opublikowany: 19-08-2019
Spot pod hasłem "Dare - Drapieżnie pyszny. Dziko czekoladowy" reklamujący wafelki Dare produkowane przez ETi Polska
Wafel PRINCESSA Zebra od chwili pojawienia się na rynku podbija serca i podniebienia konsumentów, czas zatem ruszyć z kolejną, ciekawą kampanią, która rozpoczęła się 4 kwietnia i potrwa przez kilka najbliższych tygodni. Swoim zasięgiem obejmie reklamę w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych, działania internetowe, reklamę w kinie oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach.
Koncern Nestlé rozpoczyna globalną kampanię „Bra Cam” promującą profilaktykę raka piersi. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja McCann Worldgroup.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc