„W moim tempie" - przekąski Salatino
Opublikowany: 01-08-2018
Marka Salatino po raz pierwszy rusza z szeroką kampanią promocyjną pod hasłem „W moim tempie"
Opublikowany: 01-08-2018
Marka Salatino po raz pierwszy rusza z szeroką kampanią promocyjną pod hasłem „W moim tempie"
To był bardzo dobry rok dla polskich kin. Mimo spowolnienia gospodarczego Polacy nadal chętnie oglądają filmy na dużym ekranie. Liczba sprzedanych w ub. r. biletów będzie podobna do wyniku z 2011 roku, czyli około 39 milionów. Z dynamiką 5,8 proc. rocznie do 2016 roku powinniśmy być trzecim rynkiem pod względem tempa wzrostu w regionie, po Czechach i Rosji.
Spot z udziałem Filipa Chajzera reklamujący akcję "Podwórko talentów Nivea"
PKO BP rozpoczął kampanię reklamową usług bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej, w której biorą udział prezesi firm PESA, Grupa Kęty i Grupa Raben. Akcję przygotowały DDB Warszawa, Badi Badi, Juice, Universal McCann i Value Media.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc