„W moim tempie" - przekąski Salatino
Opublikowany: 01-08-2018
Marka Salatino po raz pierwszy rusza z szeroką kampanią promocyjną pod hasłem „W moim tempie"
Opublikowany: 01-08-2018
Marka Salatino po raz pierwszy rusza z szeroką kampanią promocyjną pod hasłem „W moim tempie"
Nowa kampania reklamowa konta firmowego w PKO Banku Polskim pokazuje dzień z życia przedsiębiorcy widziany z perspektywy jego znajomych
Pod hasłem „Weź się zbadaj” rozpoczęła się nowa edycja kampanii „Piękna bo zdrowa”, promującej badania cytologiczne jako profilaktyki raka szyjki macicy, a organizowanej przez Fundację Kwiat Kobiecości. Wystąpiły w niej m.in. Katarzyna Cerekwicka, Olga Borys, Julia Wieniawa. Za jej realizację odpowiadają firmy: Advalue, Jamel Interactive, Warszawska Szkoła Reklamy.
spot pod hasłem „Razem widzimy więcej” reklamujący bankowość korporacyjną PKO Banku Polskiego
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc