„W moim tempie" - przekąski Salatino
Opublikowany: 01-08-2018
Marka Salatino po raz pierwszy rusza z szeroką kampanią promocyjną pod hasłem „W moim tempie"
Opublikowany: 01-08-2018
Marka Salatino po raz pierwszy rusza z szeroką kampanią promocyjną pod hasłem „W moim tempie"
spot reklamujący pieczywo w supermarketach Intermaché
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa portalu Gazeta.pl (Agora) mająca podkreślać, jak mocni angażuje on użytkowników, także w social media. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dzień dobry emocje”, wydawca przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Warsaw by the Sea, Miło i Blue 449.
Nowe reklamy piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) ilustrują hasło „Bal można oprzeć na Żubrze”. Kampanię przygotowały firmy IQ Marketing, Papaya Films, Juice, Platige Image, G7, MEC i Q&A Communications.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc