„W moim tempie" - przekąski Salatino
Opublikowany: 01-08-2018
Marka Salatino po raz pierwszy rusza z szeroką kampanią promocyjną pod hasłem „W moim tempie"
Opublikowany: 01-08-2018
Marka Salatino po raz pierwszy rusza z szeroką kampanią promocyjną pod hasłem „W moim tempie"
Kanał lifestylowy HGTV, poświęcony wnętrzarstwu i ogrodnictwu, wystartuje w sobotę 7 stycznia 2017 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wśród gwiazd stacji znajdą się Dorota Szelągowska i Maja Popielarska oraz nowe twarze - Katarzyna Kuźma i Jimie Ogden.
W internecie i prasie ruszyła kampania reklamowa piwa Pilsner Urquell (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Wzór piwnego smaku”. Przygotowały i realizują ją firmy Lubię to - linked by Isobar, Dynamo Film i Zenith.
Spot w nowej kampanii reklamowej PLL LOT pod hasłem "Bądź naszym gościem"
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc