Volkswagen reklamowany jako „taki jak ja”
Opublikowany: 08-08-2018
Pod hasłem „Mój Volkswagen jest taki jak ja” zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa samochodów Volkswagen.
Opublikowany: 08-08-2018
Pod hasłem „Mój Volkswagen jest taki jak ja” zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa samochodów Volkswagen.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył 120,61 mln zł kary na Volkswagen Group Polska za wprowadzenie klientów w błąd co do poziomu emisji spalin i kierowanie wytycznych skutkujących odrzuceniem reklamacji. To rekordowa grzywna nałożona przez UOKiK.
Agencja Walk opracowała koncepcję kreatywno-strategiczną najnowszej kampanii promującej elektromobilność i model Volkswagen e-Crafter. To pierwsza telewizyjna produkacja dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze, która została wyprodukowana lokalnie. Za produkcję odpowiada SZUT SZUT STUDIO.
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego rozpoczęła kampanię edukacyjną „Życie ma pierwszeństwo dotyczącą tworzenia korytarzy życia w sytuacjach, gdy na zatłoczonych drogach dochodzi do wypadków. Akcja jest oparta na interaktywnym spocie.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc