Marka środków odplamiających Vanish (Reckitt Benckiser) rozpoczęła w Wielkiej Brytanii kampanię, w której wskazuje na problem marnowania ubrań, i tym samym szkodzenia środowisku. Kampanię przygotowała agencja Havas London.
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) wspólnie z marką środków do odplamiania Vanish (Reckitt Benckiser) prowadzi akcję pod hasłem „Daj swoim ubraniom drugie życie”. W jej ramach w wybranych dyskontach sieci przyjmowane będą niepotrzebne ubrania od klientów, które po wypraniu zostaną przekazane do Caritas.
Spot pod hasłem "Rzuć wyzwanie wakacyjnym plamom" reklamujący promocję Vanish Gold.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc