Uwędzone dymem płuca w spocie GIS przeciw paleniu papierosów
Opublikowany: 22-11-2015
Motywem przewodnim rozpoczętej właśnie przez Główny Inspektorat Sanitarny kampanii pod hasłem „Nie zawsze wędzone trzyma dłużej” są zniszczone płuca. Działania realizuje agencja Tarraya.
POLECANE FILMY
-
Maciej Dowbor z programem „Nauka, co słychać?” w serwisie Geekweek.pl i Interia.pl (wideo)
-
Chyra, Figura, Gierszał, Jakubik i Ogrodnik w ósmej edycji kalendarza ATM Grupy, Szymon Brodziak autorem zdjęć (wideo)
-
Player.pl prezentuje zwiastun „Skazanej 3”, premiera serialu 10 listopada (wideo)
-
„Lego Masters 4” od soboty w TVN, Wojciech Łozowski nowym jurorem (wideo)
-
"Autentyczni" w TVN w listopadzie