„Ustaw sobie Ż” w loterii piwa Żywiec
Opublikowany: 08-06-2017
Pod hasłem „Ustaw sobie Ż” ruszyła loteria promująca piwo Żywiec. Wspiera ją kampania reklamowa, za którą odpowiadają firmy Agencja 2012, VML Poland, Opus Film, Roots PR i MediaVest.
Opublikowany: 08-06-2017
Pod hasłem „Ustaw sobie Ż” ruszyła loteria promująca piwo Żywiec. Wspiera ją kampania reklamowa, za którą odpowiadają firmy Agencja 2012, VML Poland, Opus Film, Roots PR i MediaVest.
W nowej odsłonie kampanii reklamowej piwa Tyskie występuję komentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek.
W nowej odsłonie kampanii reklamowej piwa Tyskie występuję komentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek.
W nowej odsłonie kampanii reklamowej piwa Tyskie występuję komentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc