UNICEF wspólnie z Unią Europejską ruszyły w czwartek z akcją, w ramach której zwracają się do przywódców i kluczowych decydentów z apelem o otwarcie zamkniętych z powodu COVID-19 szkół. W specjalnym filmie pokazują problemy, z jakimi borykają się dzieci zamknięte w domu.
Spot z udziałem Krystyny Jandy wspierający kampanię UNICEF-u pod hasłem "Ponadczasowi".
Ruszyła kampania zachęcająca do przekazania 1 proc. podatku na projekt Stowarzyszenia Wiosna, organizatora akcji charytatywnej „Szlachetna paczka”. W kampanii występują Dorota Wellman, Anna Mucha i Szymon Majewski.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc