TVP2 - wizerunek pulsujący energią
Opublikowany: 02-03-2015
Wiosennej ramówce TVP2 towarzyszy nowy spot wizerunkowy autorstwa Platige Image i nowa oprawa graficzna. Autorzy postawili na spójny pomysł i prostą, przejrzystą formę.
Opublikowany: 02-03-2015
Wiosennej ramówce TVP2 towarzyszy nowy spot wizerunkowy autorstwa Platige Image i nowa oprawa graficzna. Autorzy postawili na spójny pomysł i prostą, przejrzystą formę.
Wystartowały castingi do kolejnych edycji programów „The Voice”, które będzie można oglądać w Dwójce w sezonie 2023/2024. Prace na planach „The Voice of Poland”, „The Voice Senior” i „The Voice Kids” mają ruszyć tradycyjnie w połowie lata - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Od czwartku, 25 sierpnia Telewizja Polska emitować będzie specjalny spot „Pytania na śniadanie”, który powstał z okazji 20-lecia nadawania morning-show. Z kolei w sobotę w programie zadebiutuje nowa czołówka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Od soboty, 21 maja morning-show TVP2 „Pytanie na śniadanie” zacznie nadawać z plenerowego letniego studia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc