Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

TVN Grupa Discovery testuje studio XR. Powstają w nim. m.in. serial „Skazana” i program TVN24 „Strefa Kibica” (wideo)

2515 0 0

Opublikowany: 05-07-2021

TVN Grupa Discovery we współpracy z Wizja Multimedia w Sękocinie uruchomiła studio XR - telewizyjne studio wirtualne, działające w technologii rozszerzonej rzeczywistości (extended reality) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Projekt rozwijany jest od kilku miesięcy, dotychczas w jego ramach kręcono m.in. serial „Skazana”, widowisko „Jesteśmy w domu!” oraz nadawaną w TVN24 „Strefę Kibica”.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Droga wyprawka szkolna. Wielu w jej sfinansowaniu pomogą banki
648 00:02:22.4

Droga wyprawka szkolna. Wielu w jej sfinansowaniu pomogą banki

Rodzice, których dzieci idą po raz pierwszy do szkoły lub wracają do niej po wakacjach, muszą liczyć się z dużym wydatkiem. Komplet podręczników to koszt rzędu nawet 600 zł. Trzeba do tego doliczyć zeszyty i inne przybory szkolne. Na kompletną wyprawkę trzeba przeznaczyć nawet 1000 zł. Gdy tych pieniędzy brakuje w domowym budżecie, jedynym rozwiązaniem pozostaje zaciągnięcie kredytu bądź pożyczki.

Firmy w najbliższych miesiącach nie planują zwiększać zatrudnienia i podwyższać płac
438 00:02:20.3

Firmy w najbliższych miesiącach nie planują zwiększać zatrudnienia i podwyższać płac

Rośnie – choć bardzo wolno – optymizm polskich przedsiębiorstw. Firmy oceniały popyt na swoje produkty i usługi w pierwszym kwartale tego roku lepiej niż pod koniec zeszłego, choć znacznej poprawy oczekują dopiero w drugiej połowie roku – wynika z badania przeprowadzonego przez NBP wśród firm. Najlepiej na swoją sytuację patrzą eksporterzy, najtrudniej jest w branży budowlanej. Obecnie przedsiębiorcy nie zamierzają co prawda ciąć kosztów pracy ani redukować zatrudnienia, ale także nie planują zatrudniać ani podnosić płac.

Tarczyński: Cudze chwalimy, swoje odkrywamy
498 00:00:30.0

Tarczyński: Cudze chwalimy, swoje odkrywamy

Po sympatycznym Włochu i boskiej Helladii, nadszedł czas na walecznych Wikingów. Tej jesieni to właśnie wojownicy z Północy promują najpopularniejsze kabanosy w Polsce. Kampania marki Tarczyński obejmie telewizję, kino oraz digital. Dodatkowym wsparciem jest promocja konsumencka oraz ogólnopolska akcja degustacyjna.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc