Tuba Smaku - nowy projekt Pascala Brodnickiego
Opublikowany: 24-08-2017
Startuje Tuba Smaku – sieć kanałów kulinarnych na YouTube autorstwa Pascala Brodnickiego i jego przyjaciół.
Opublikowany: 24-08-2017
Startuje Tuba Smaku – sieć kanałów kulinarnych na YouTube autorstwa Pascala Brodnickiego i jego przyjaciół.
W nowej kampanii Play - reklamującej wprowadzone właśnie do oferty formuły Solo, Duet i Rodzina - oprócz promujących już wcześniej tę sieć Agnieszki Dygant i Kuby Wojewódzkiego występują Pascal Brodnicki i Piotr Adamczyk. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencje Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.
W nowej kampanii Play - reklamującej wprowadzone właśnie do oferty formuły Solo, Duet i Rodzina - oprócz promujących już wcześniej tę sieć Agnieszki Dygant i Kuby Wojewódzkiego występują Pascal Brodnicki i Piotr Adamczyk. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencje Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.
Z początkiem grudnia w sklepach Lild rusza promocja bożonarodzeniowa, w której za odpowiednio duże zakupy można otrzymać nóż kuchenny. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem ambasadorów Lidla: Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc