Trendy Lunch od Melvit - reklama nowych smaków
Opublikowany: 10-04-2018
Ruszyła kampania reklamowa nowych wersji smakowych żywności Trendy Lunch (produkowanej przez firmę Melvit). Za przygotowanie i realizację działań odpowiada Grupa MullenLowe.
Opublikowany: 10-04-2018
Ruszyła kampania reklamowa nowych wersji smakowych żywności Trendy Lunch (produkowanej przez firmę Melvit). Za przygotowanie i realizację działań odpowiada Grupa MullenLowe.
Spot pod hasłem "Naturalnie na 100 proc." reklamujący Trendy Lunch oferowany przez Melvit.
Od 16 kwietnia w głównych ogólnopolskich stacjach TV będzie emitowany nowy, 30-sekundowy spot reklamowy piwa Okocim Jasne Pełne. Jest to kontynuacja kampanii „Wojownicy” prowadzonej od maja ub.r.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc