Trendy Lunch od Melvit - reklama nowych smaków
Opublikowany: 10-04-2018
Ruszyła kampania reklamowa nowych wersji smakowych żywności Trendy Lunch (produkowanej przez firmę Melvit). Za przygotowanie i realizację działań odpowiada Grupa MullenLowe.
Opublikowany: 10-04-2018
Ruszyła kampania reklamowa nowych wersji smakowych żywności Trendy Lunch (produkowanej przez firmę Melvit). Za przygotowanie i realizację działań odpowiada Grupa MullenLowe.
Spot pod hasłem "Naturalnie na 100 proc." reklamujący Trendy Lunch oferowany przez Melvit.
6 grudnia to ważna data dla wszystkich dzieci, które dostają w tym dniu prezenty od św. Mikołaja. Radio RMF FM tak jak w poprzednich latach w ramach akcji charytatywnej przygotowało bajkowy audiobook, który trafi do małych pacjentów szpitali w całej Polsce - tym
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc