Komiksowy Tytus, od ponad pół roku jeden z bohaterów kampanii sieci MediaMarkt, zaczął pojawiać się też w reklamach sklepów Saturn. To sygnał o rozpoczętym właśnie renrandingu Saturna na MiediaMarkt (obie sieci należą do firmy MediaMarktSaturn Polska).
Trwa wizerunkowa kampania reklamowa sieci sklepów Saturn z udziałem dziennikarza radiowej Trójki Wojciecha Manna. Za przygotowanie i realizację akcji razem z Media Saturn Holding Polska odpowiadają firmy K2, OTO, Universal McCann, Golden Submarine, Redblue i TBWA PR.
Rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci sklepów Saturn przygotowana przez agencję K2. Już dziś startuje kampania radiowa, a dzień później, 9 listopada, telewizyjna. W spotach TV zobaczymy pragmatycznego WojTecha (Wojciech Mann) i zakochanego w nowych technologiach „zajawkowicza” Reneusza (Marcel Borowiec) – nowych doradców klienta, którzy przekonują, że w Saturnie każdy znajdzie coś dla siebie.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc