Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Tiger i Sarna, czyli Tiger Mental

1968 0 0 00:00:31.0

Opublikowany: 05-05-2014

Tiger Show to najnowsza i największa w historii marki TIGER kampania reklamowa z postacią Tygrysa – znanego i rozpoznawalnego bohatera marki, który tym razem prezentuje się w roli showman’a. Głównym bohaterem kampanii, pełnej humoru w najlepszym wydaniu, jest Tygrys, który przedstawia i komentuje perypetie gości programu. W różnych życiowych momentach na drodze do sukcesu stanęło im zmęczenie, brak energii czy utrata koncentracji. Jednak dzięki Tigerowi odzyskali 100% swoich możliwości, co pozwoliło im
z sukcesem zmierzyć się z codziennymi wyzwaniami.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc