The Swordplay: Na ostrzu flirtu!
Opublikowany: 18-05-2016
4 maja ruszyła kampania wizerunkowa marki Wilkinson obejmująca 13 rynków europejskich.
Opublikowany: 18-05-2016
4 maja ruszyła kampania wizerunkowa marki Wilkinson obejmująca 13 rynków europejskich.
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa kaw i deserów Caffetteria Mokate (produkowanych przez firmę Mokate) oparta na sponsorowaniu wybranych programów. Akcję przygotowały agencja Gong i dom mediowy Value Media.
Nowa reklama piwa Pilsner Urquell (produkowanego przez Kompanię Piwowarską)
Związek Firm Pożyczkowych postuluje wprowadzenie rzeczywistej miesięcznej stopy oprocentowania dla pożyczek krótkoterminowych (z okresem spłaty do roku) zamiast obecnie obowiązującej rzeczywistej rocznej stopy oprocentowania (RRSO). Jak zauważa Loukas Notopoulos, członek zarządu Vivus Finance, wskaźnik ten został skonstruowany z myślą o pożyczkach długoterminowych (z ponad rocznym okresem spłaty), dlatego nie jest właściwą miarą przy wyliczaniu kosztów pożyczek z krótkim okresem spłaty.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc