'The Mark - Znak' - piwa Grolsch
Opublikowany: 08-10-2009
Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej piwa Grolsch. Akcja pod hasłem "The Mark - Znak" wspiera relaunch tej marki.
Opublikowany: 08-10-2009
Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej piwa Grolsch. Akcja pod hasłem "The Mark - Znak" wspiera relaunch tej marki.
W ramach bożonarodzeniowej kampanii piwo Grolsch (produkowane przez Kompanię Piwowarską) trafia do sprzedaży w limitowanej edycji czteropaków. Akcję - pod hasłem „Świat jest pełen niechcianych prezentów” - przygotowały i realizują firmy Kropka Bordo i FaceAddicted.
kampania Fundacji WWF Polska pod hasłem "Ratujmy rysie, niech ciągle zostawiają ślady życia" zachęcająca do przekazywania środków finansowych na ochronę rysi w Polsce
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc