'The Mark - Znak' - piwa Grolsch
Opublikowany: 08-10-2009
Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej piwa Grolsch. Akcja pod hasłem "The Mark - Znak" wspiera relaunch tej marki.
Opublikowany: 08-10-2009
Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej piwa Grolsch. Akcja pod hasłem "The Mark - Znak" wspiera relaunch tej marki.
W ramach bożonarodzeniowej kampanii piwo Grolsch (produkowane przez Kompanię Piwowarską) trafia do sprzedaży w limitowanej edycji czteropaków. Akcję - pod hasłem „Świat jest pełen niechcianych prezentów” - przygotowały i realizują firmy Kropka Bordo i FaceAddicted.
Zwiastun nowego filmu Pawła Pawlikowskiego pt. "Zimna wojna". Film bierze udział w Konkursie Głównym 43. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.
Pełna pasji historia miłości kobiety i mężczyzny, którzy poznali się wśród ruin powojennej Polski. Dzieli ich niemal wszystko, a szczególnie pochodzenie i temperament. Od początku wydają się tragicznie niedobrani. Okazuje się jednak, że mimo wszelkich różnic i przeciwności są na siebie skazani i nie są w stanie się rozstać. Raz po raz rozdzielają ich polityka, wady charakteru i nieszczęśliwe zrządzenia losu, podczas gdy zimnowojenna Polska lat pięćdziesiątych, Berlin, Jugosławia i Paryż stanowią tło dla ich historii miłosnej rozgrywającej się w niesprzyjających czasach. Reżyser zadedykował film swoim rodzicom, których imiona noszą główni bohaterowie filmu.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc