Grupa Lotos rozpoczęła „Piłkarską promocję”, w której do wygrania są m.in. bilety na mecze reprezentacji Polski, której głównym sponsorem jest ta firma. Akcję wspiera kampania reklamowa prowadzona m.in. w telewizji.
Na antenę TVN wraca „Ślub od pierwszego wejrzenia”. Gospodarze programu zapewniają, że nowy sezon jak znacznie ciekawszy od poprzedniego. Ma obfitował w emocje i zwroty akcji. Ich zdaniem nauka nie jest w stanie zagwarantować sukcesu małżeńskiego, może jednak znacznie ułatwić znalezienie idealnego partnera.
MUSIC FOR LIFE przygotowała telewizyjną odsłonę swojej spektakularnej kampanii, która za pośrednictwem internetu dotarła do miliona odbiorców! „Czym dla Ciebie jest MUZYKA?” to nowy spot z udziałem znanych polskich vlogerów i „zwykłych” internautów.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc