Rozpoczęła się kampania reklamowa Ultimo, marki w kategorii windykacji i zarządzania wierzytelnościami. Pretekstem do opowiedzenia historii w najnowszym spocie jest tort, który w bardzo obrazowy sposób informuje widza o tym, że w Ultimo raty spłacać można po kawałku,
Napój Frugo (produkowany przez FoodCare) zyskał nową identyfikację wizualną i hasło przewodnie „Follow your colour”, pojawił się też w wariancie Frugo Juicy Water. Z początkiem lipca ruszyła kampania reklamowa marki, przygotowana przez firmy Grey Group Poland, Shootme, 365 PR i Intermedia.
Twierdzenie, że w mediach robi się karierę przez łóżko, jest kompletną bzdurą - twierdzi Omenaa Mensah. Jednocześnie przyznaje, że wie, kto jest opisanym w czasopiśmie „Wprost” dziennikarzem, który molestował podwładne. Prezenterka ma nadzieję, że opisana przez tygodnik sytuacja była jednorazowym zdarzeniem, a molestowana dziennikarka znalazła nową pracę i ułożyła sobie życie zawodowe.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc