Z ankiet przeprowadzonych wśród PR-owców wynika, że blisko 80 proc. zetknęło się z nieuczciwymi praktykami przetargowymi na zakup takich usług. Narażają one agencje na duże koszty i przekładają się na jakość pracy. Związek Firm Public Relations opracował Białą Księgę – zbiór zasad, wskazówek i dobrych praktyk w postępowaniach przetargowych. Dokument poprzedził dwuletni dialog branżowy, w trakcie którego nad kształtem dokumentu debatowało blisko osiemdziesięciu ekspertów obu stron.
W nowej kampanii reklamowej Orange, Serce i Rozum wspólnie z Renią zachęcają do zakupu Neostrady i Funpacku HD z pakietem telewizyjnym Tu i Tam. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis, Film Produkcja, Platige Image i MEC.
PKO Bank Polski czeka na zgodę Komisji Nadzoru Finansowego na przejęcie Nordei. Bank otrzymał już zgodę regulatora na Ukrainie oraz UOKiK-u. W oparciu o gdyńskie struktury przejmowanego banku rozwinięta zostanie działalność hipoteczna. W drugiej połowie przyszłego roku PKO BP chce wejść na rynek listów zastawnych i na razie nie planuje kolejnych przejęć.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc