Peugeot wystartował z nową kampanią promocyjną pod hasłem: „Push The Limits”, która komunikuje najnowszy model 308 GTi. Kampania emitowana jest między innymi wśród fanów gier wyścigowych za pomocą reklamy dynamicznej w grach na PC i konsole.
Polska jest numerem 1 - spot z kampanii promującej opłacanie abonamentu RTV
Polska zajęła 42. miejsce w globalnym rankingu konkurencyjności World Economic Forum. To o jedną pozycję niżej niż w poprzednich latach. Indeks ten biorą pod uwagę przede wszystkim zagraniczni inwestorzy przed podjęciem decyzji o lokalizacji swoich inwestycji. Od lat Polska ma problem z przeskoczeniem na wyższe miejsca w rankingu. Najgorzej jest z innowacyjnością.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc