“A Ty? Na, który smak masz dzisiaj ochotę?” - takie hasło będzie towarzyszyło tegorocznej kampanii reklamowej marki syropów Paola, rozpoczynającej się 1. kwietnia 2015 r. Działania promujące czołową markę polskich syropów będą podzielone na dwa etapy działań w telewizji oraz prasie.
Od 1 lutego do połowy marca marka Paola sponsoruje prognozę pogody po „Faktach” w TVN o godz. 19.40 oraz inne programy w TVN i stacjach tematycznych TVN.
Syrop Paola - najsłodsze chwile, czyli zimowa kampania marki 12 stycznia rusza nowa, zimowa kampania syropów Paola (Hoop Polska).
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc