Sympatia Plus reklamowana jako sprawdzony sposób na miłość
Opublikowany: 19-06-2013
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu randkowego SympatiaPlus.pl (Grupa Onet). W akcji witryna jest promowana jako „sprawdzony sposób na miłość”.
Opublikowany: 19-06-2013
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu randkowego SympatiaPlus.pl (Grupa Onet). W akcji witryna jest promowana jako „sprawdzony sposób na miłość”.
9 kwietnia Onet rozpocznie emisję cyklu filmów dokumentalnych "Swoją drogą". Bohaterami odcinków są m.in. Adam Kownacki, Szczepan Twardoch, Maciej Rutkowski oraz Krzysztof Materna.
Ruszyła kampania wizerunkowa Onetu, przygotowana z myślą o zbliżającym się stuleciu niepodległości Polski. Jej przekazy skupiają się wokół idei wspólnoty ponad podziałami i poczucia narodowej jedności. Egzemplifikacją tych wartości jest spot reklamowy „Łączy nas hymn", wyreżyserowany przez Wojciecha Smarzowskiego.
Spot pokazujący ofertę programów wideo Onetu na wiosnę 2018 roku, obejmującą m.in. programy Jarosława Kuźniara, Tomasza Lisa, Katarzyny Janowskiej, Bartosza Węglarczyka, Agnieszki Burzyńskiej, Renaty Kim, Łukasza Grassa i Michała Pola.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc