Pod hasłem „Zero alkoholu, smak Ż” ruszyła kolejna odsłona kampanii, w której marka promuje nowe piwo Żywiec 0,0%. Komunikację rozpoczął spot telewizyjny emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych i kampania na nośnikach OOH.
"Odkryj w sobie dziecko" - bożonarodzeniowa kampania Media Markt.
Wejście na Giełdę Papierów Wartościowych dużych chińskich spółek może być impulsem do rozwoju warszawskiego parkietu. To jednak zbyt mało, by zapewnić polskiej giełdzie trwałą dominacje w regionie – uważa były prezes GPW Ludwik Sobolewski. Jedną z możliwych koncepcji jest ekspansja i przejęcie giełdy w Pradze lub Wiedniu.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc