Nowy spot organizacji SOS Wioski Dziecięce pod hasłem "Problemy dorosłych obciążają codzienność dzieci"
Ruszyła kampania zachęcająca do wspierania ogólnopolskiego Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży zarządzanego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Akcję fundacja przygotowała i realizuje wspólnie z firmami marketingowymi Foszer Sawicki, Zenith i Lettly.
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę rozpoczęła kampanię pod hasłem „Potrafię się zatrzymać”. Celem jest wsparcie rodziców małych dzieci w radzeniu sobie z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach wychowawczych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc