mBank rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, której bohaterami są 18-latkowie. Akcja jest prowadzona pod hasłem „albo jak wszyscy, albo jesteś ‘99”.
W nowej reklamie smartfona Huawei P9 występuje piłkarz Robert Lewandowski, ambasador marketingowy urządzeń mobilnych Huawei. Spot będzie emitowany w telewizji i internecie.
- Na przyjęciu euro przez Polskę zyskaliby nie tylko poszczególni przedsiębiorcy, ale i cała nasza gospodarka – uważa Maciej Witucki. Prezes TP SA pozostaje eurooptymistą mimo problemów w samej strefie euro. Jego zdaniem, Polska powinna szybko zadeklarować, kiedy zamierza przyjąć wspólną walutę, bo odkładanie takiej decyzji jest „niebezpieczną grą”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc