Starazolin Complete reklamowany „na smog, wiatr i zimne powietrze”
Opublikowany: 08-01-2018
Polpharma rozpoczęła kolejną kampanię reklamową kropli do oczu Starazolin Complete. Reklamy podkreślają, że produkt chroni oczy m.in. przed smogiem.
Opublikowany: 08-01-2018
Polpharma rozpoczęła kolejną kampanię reklamową kropli do oczu Starazolin Complete. Reklamy podkreślają, że produkt chroni oczy m.in. przed smogiem.
Ruszyła druga odsłona kampanii grześkich wafelków przygotowana w ramach długofalowej komunikacji „Bądź grześki! Chrup swoje!”. Tym razem komunikacja skupia się na wyjaśnieniu pojęcia grześkości oraz aktywacji konsumenckiej „Gdzie Cię grześkość poniesie?” realizowanej wspólnie z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT.
Firma Bakoma rozpoczęła nową akcję marketingową Jogurtu Naturalnego Gęstego. Komunikacja opiera się na koncepcji „Gotowanie bez marnowania”. Za strategię oraz realizację kampanii odpowiada dom mediowy UM.
Na początku marca 2022 roku Telewizja Polsat rozpocznie emisję piątego sezonu show „Ninja Warrior Polska”, cykl najprawdopodobniej będzie można oglądać od 1 lub 8 marca we wtorkowym prime-time - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Program został już nagrany, ponownie poprowadzi go Karolina Gilon.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc