Stand-uper Michał Kempa w motywującej kampanii Vigor Up
Opublikowany: 02-06-2016
Trwa internetowa kampania promująca suplementy diety marki Vigor Up (produkowane przez USP Zdrowie) z udziałem stand-upera Michała Kempy.
Opublikowany: 02-06-2016
Trwa internetowa kampania promująca suplementy diety marki Vigor Up (produkowane przez USP Zdrowie) z udziałem stand-upera Michała Kempy.
Ruszyła kampania Ministerstwa Środowiska zachęcająca do oszczędzania energii w domu. Twarzą akcji, przygotowane przez firmy Eksadra i MediaVest, jest Stanisław Tym.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zaczyna kampanię zachęcającą do przekazywania na jego rzecz 1 proc. podatku. Spot z akcji pokazuje grających w piłkę chłopców, z których jeden nie ma rodziców.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc