Spot z Piotrem Żyłą, Sercem i Rozumem promujący krwiodawstwo
Opublikowany: 15-01-2014
Ruszyła kolejna odsłona kampanii Orange Polska zachęcającej do honorowego oddawania krwi. W akcji wspólnie z Sercem i Rozumem bierze udział Piotr Żyła.
Opublikowany: 15-01-2014
Ruszyła kolejna odsłona kampanii Orange Polska zachęcającej do honorowego oddawania krwi. W akcji wspólnie z Sercem i Rozumem bierze udział Piotr Żyła.
Jesienny spot z udziałem Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka promujący Orange na Kartę
Orange Polska wraz z Ericssonem uruchomili testowo w Warszawie sieć 5G. Użytkownicy mogą ściągać w niej dane z prędkością niemal 900 Mb/s. Urządzenia tworzące testową sieć działają w oparciu o kanał 80 MHz w paśmie 3,4 - 3,6 GHz.
Spot reklamujący ofertę ze smartfonem Samsung Galaxy A50 w Orange dla firm
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc