Spot z kampanii „Dodaj znajomego" przeciw hejtowaniu
Opublikowany: 13-01-2015
Disney Channel i Disney XD wraz z Fundacją Dzieci Niczyje organizują ogólnopolską kampanię „Dodaj znajomego” przeciw hejtowaniu
Opublikowany: 13-01-2015
Disney Channel i Disney XD wraz z Fundacją Dzieci Niczyje organizują ogólnopolską kampanię „Dodaj znajomego” przeciw hejtowaniu
Ruszyła akcja zachęcająca do przekazywania 1 proc. podatku na działalność Fundacji Dzieci Niczyje. Akcję, pod hasłem „Pomóż mi zostać szczęśliwym dorosłym”, przygotowały firmy McCann & MRM i OMD Media Direction.
Fundacja Dzieci Niczyje zaczęła kampanię pod hasłem „Mama, Tata, tablet” zwracającą uwagę na zagrożenia związane ze zbyt wczesnym i niekontrolowanym korzystaniem z urządzeń elektronicznych przez małe dzieci. Materiały do akcji przygotowały firma Astro. i Ewa Brejnakowska-Jończyk.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc