Spot promujący Discovery Turbo Xtra
Opublikowany: 12-09-2013
Film promujący nowy kanał dla mężczyzn Discovery Turbo Xtra
Opublikowany: 12-09-2013
Film promujący nowy kanał dla mężczyzn Discovery Turbo Xtra
Do emisji trafiła wizerunkowa reklama Coca-Coli pokazująca, jak ta firma wspiera zarówno amatorskich, jak i profesjonalnych piłkarzy. Kampanię przygotowały i realizują firmy McCann, Next, K2, Fortis i Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Lokalnie Kia Motors Polska prowadzić będzie w mediach kampanie przygotowaną przez centralę w Korei oraz agencję Innocean Worldwide. Przygotowany przez Innocean spot został zaadoptowany poprzez dodanie polskich kibiców. Zaplanowana kampania jest zdecydowanie wizerunkowa. Jej celem jest podkreślenie związku Kia z kolejnymi już Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej oraz wspólne przeżywanie emocji podczas kibicowania. W kampanii, która wystartuje 10 czerwca i trwać będzie do końca Mistrzostw promowany będzie najnowszy SUV Kia Sportage oraz # HEARTOFTHEGAME. Media zakupione zostały przez dom mediowy Havas Media a głównym kanałem będzie TV i pozycjonowanie przy meczach.
„Klucz do Twoich pasji” to hasło, które towarzyszy wprowadzeniu nowego modelu BMW - BMW serii 2 Active Tourer.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc