Spot promujący Discovery Turbo Xtra
Opublikowany: 12-09-2013
Film promujący nowy kanał dla mężczyzn Discovery Turbo Xtra
Opublikowany: 12-09-2013
Film promujący nowy kanał dla mężczyzn Discovery Turbo Xtra
W czerwcu pojawi się na rynku pomarańczowy napój izotoniczny 4Move Runmageddon z wizerunkiem Jerzego Dudka. Grafika została stworzona na podstawie autentycznego zdjęcia z ekstremalnego biegu terenowego Runmageddon Sahara, w którym ambasador marki wystartował w marcu tego roku zajmując 5. miejsce na dystansie 50 kilometrów.
Film promujący nowy kanał dla mężczyzn Discovery Turbo Xtra
Spot radiowy gdańskiego centrum handlowego Fashion House Outlet Center dyskryminuje osoby o mniej zasobnych portfelach, których nie stać na markowe ubrania - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc