spot reklamujący jesienno-zimową kolekcję Gatta Bodywear
Ruszyła ogólnopolska kampania „Polska smakuje każdego dnia” zachęcająca Polaków do korzystania z najlepszej jakości polskich artykułów rolno-spożywczych, które są podstawą dobrej polskiej kuchni.
NFZ chce wprowadzić kompleksowe badania diagnostyczne dla osób między 45. a 65. rokiem życia, a także dla dzieci i młodzieży. Będą one realizowane w ramach podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) i wykonywane bezpłatnie dla pacjentów ubezpieczonych oraz zdeklarowanych do lekarzy POZ. Jak wyjaśnia prezes NFZ pieniądze na ten cel uda się pozyskać, uniemożliwiając korzystanie ze świadczeń w ramach POZ osobom nieuprawnionym, np. korzystającym ze świadczeń medycznych za granicą. Według wyliczeń NFZ stanowią oni aż 7 proc. populacji.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc