Spot 'o Tusku bez taryfy ulgowej' reklamuje Interia.pl
Opublikowany: 24-11-2008
Spot „o Tusku bez taryfy ulgowej” rozpoczął telewizyjny etap kampanii reklamowej Interii. Każdego dnia portal promuje kolejne pojawiające się w nim materiały.
Opublikowany: 24-11-2008
Spot „o Tusku bez taryfy ulgowej” rozpoczął telewizyjny etap kampanii reklamowej Interii. Każdego dnia portal promuje kolejne pojawiające się w nim materiały.
W piątek, 8 grudnia w serwisach Geekweek.pl i Interia.pl zadebiutuje nowy 10-odcinkowy program „Nauka, co słychać?”, który poprowadzi Maciej Dowbor.
W piątek, 3 grudnia ruszy kampania promocyjna Grupy Interia, która będzie posiadać hasło „Pomiędzy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Interia w nowej kampanii skupia się na aktualnych wydarzeniach, którymi żyje cała Polska, jest „blisko tego, co bliskie Tobie” - mówi nam Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor komunikacji marketingowej w Grupie Polsat Plus.
W ramach autopromocji TVP Info przygotowała dżingiel z fragmentami zeznań Donalda Tuska przed sądem, kiedy były premier zeznaje, że nie pamięta rzeczy, o które pytają oskarżyciele.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc