Spot à la „Walking dead” w kampanii „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta”
Opublikowany: 25-11-2015
Fundacja Czarna Owca Pana Kota startuje z kampanią społeczną „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta” zachęcającą do wyboru diety pozbawionej składników odzwierzęcych.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Reklama piwa Tyskie - Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński oglądają mecz
-
Andrzej Grabowski w obsadzie 1000. odcinka „Policjantek i policjantów”, emisja w piątek (wideo)
-
„Kopernik była kobietą 7” od 18 marca w Super Polsacie, Maciej Dowbor gospodarzem (wideo)
-
„MasterChef 12” jesienią TVN. Ruszają castingi online (wideo)
-
Nowy serial animowany Puls 2 „Jeżyk i Sprężynka” zadebiutuje w sobotę (wideo)