Spot z okazji 15-lecia kanału Polsat News
W tym roku polski rynek reklamowy zanotuje nieco ponad 2-proc. wzrost, a jego wartość przekroczy 7 mld zł – wynika z prognoz firmy Zenith. Pieniądze reklamodawców wciąż najszerszym strumieniem płyną do telewizji, ale to internet jest medium, które rozwija się najszybciej. Globalny rynek rośnie szybciej niż polski. Liderem wzrostu będzie rejon Azji Pacyficznej, który do 2019 roku znacząco zmniejszy dystans od największego rynku, czyli Ameryki Północnej.
Była prezenterka tęskni za karierą w telewizji. Twierdzi, że dzięki tej pracy każdy dzień był inny, a ona miała możliwość spotykania ciekawych ludzi. Chętnie wróciłaby na antenę, choć ma świadomość, że w telewizji zrobiła już wszystko. Czerpie też satysfakcję z roli konferansjerki, zapewnia jej to bowiem kontakt z ludźmi, którego brakowało jej podczas pracy w telewizji.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc