Sony Xperia Z2 - Różnica tkwi w szczegółach
Opublikowany: 21-04-2014
Sony rozpoczęło kampanię „Różnica tkwi w szczegółach”, wprowadzającą na rynek najnowszy smartfon - Xperię Z2.
Opublikowany: 21-04-2014
Sony rozpoczęło kampanię „Różnica tkwi w szczegółach”, wprowadzającą na rynek najnowszy smartfon - Xperię Z2.
Pod hasłem "Window into daytime" w maju ruszy kampania reklamowa telewizorów Sony Bravia Oled z jakością obrazu 4K.
Na początku stycznia ruszy kampania reklamowa smartfonu Sony Xperia Z1 z udziałem Adama Małysza jako rajdowca. Akcję przygotowały firmy Greenmark i Mediacom Warszawa.
Spot z Adamem Małyszem jako rajdowcem reklamujący telefon Sony Xperia Z1.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc