Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Solaris stawia na eksport

442 0 0 00:01:42.4

Opublikowany: 02-04-2013

Solaris kontynuuje ekspansję na rynkach zagranicznych. Spółka eksportuje już 80 proc. swojej produkcji do 26 krajów. Pojazdy Solarisa jeżdżą nie tylko w Europie, m.in. w Niemczech i na Węgrzech, ale nawet w Dubaju i na wyspie Reunion. Liczy też na nowe rynki, głównie dzięki wprowadzeniu na rynek autobusów elektrycznych. Pierwsze pojazdy w drugiej połowie roku trafią do miast w Niemczech i Austrii.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Velux zainwestuje 100 mln zł w fabryki w Polsce
412 00:02:17.1

Velux zainwestuje 100 mln zł w fabryki w Polsce

Tegoroczny program inwestycyjny Grupy Velux i spółek siostrzanych w zakładach w Gnieźnie, Namysłowie i Wędkowach zakłada zwiększenie zatrudnienia do 3,5 tys. osób i wzrost powierzchni fabryk o 17 tys. mkw. Inwestycje warte 100 mln zł mają zakończyć się w I połowie 2016 roku. Dzięki nim już w tym roku dynamika wzrostu przychodów ma być znacznie większa niż w 2014 roku.

Będzie przybywać nowych inwestycji
532 00:02:16.6

Będzie przybywać nowych inwestycji

55 proc. dyrektorów finansowych w polskich firmach pozytywnie ocenia perspektywy gospodarcze na kolejne 12 miesięcy – wynika z badania Euler Hermes i Grant Thornton. Nastroje są lepsze niż przed rokiem. Dobra koniunktura i wzrost popytu skłaniają firmy do inwestycji. 74 proc. z nich chce zwiększać wydatki związane z wchodzeniem na nowe rynki, a 48 proc. zapowiada inwestycje w badania i rozwój.

Spowolnienie w Chinach zmusza polskich eksporterów do szukania nowych rynków zbytu
379 00:02:20.1

Spowolnienie w Chinach zmusza polskich eksporterów do szukania nowych rynków zbytu

Chińska gospodarka wyhamowuje. Nawet według oficjalnych – uważanych za przesadnie optymistyczne – danych ma w tym roku wzrosnąć tylko o 7 proc. Spada również zapotrzebowanie Chin na importowane produkty – w ciągu roku o blisko 14 proc. Słabsza koniunktura może przełożyć się na niepewność inwestycyjną i zmniejszyć tempo wzrostu światowej gospodarki. Dlatego polskie firmy powinny szukać nowych rynków zbytu. Pomóc w tym mają takie programy resortu gospodarki, jak Go Africa, Go India, a także nowy Go Iran.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc