Smart Kid Belt "Sprytny dzieciak"
Opublikowany: 24-12-2018
Rozpoczyna się właśnie kampania telewizyjna wspierająca launch urządzenia Smart Kid Belt zastępującego fotelik samochodowy. Za kreację odpowiada butik kreatywny AżTuNagle.
Opublikowany: 24-12-2018
Rozpoczyna się właśnie kampania telewizyjna wspierająca launch urządzenia Smart Kid Belt zastępującego fotelik samochodowy. Za kreację odpowiada butik kreatywny AżTuNagle.
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa urządzenia Smart Kid Belt będącego alternatywą dla standardowych fotelików samochodowych. Akcję przygotowały firmy marketingowe Keino Grupa i MullenLowe MediaHub.
Do sprzedaży trafiła edycja puszek piwa Carlsberg inspirowana jego etykietami sprzed ponad wieku. Wspiera do kampania reklamowa - przygotowana przez firmy MacGuffin Films, Lemon Sky JWT i PHD Media Direction - oparta na przywróconym po kilku latach przerwy haśle „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc