„Smak domowych kanapek” w spocie margaryny Delma
Opublikowany: 25-10-2017
Pod hasłem „Smak domowych kanapek” w tym tygodniu rozpoczęła się kampania reklamowa margaryny Delma.
Opublikowany: 25-10-2017
Pod hasłem „Smak domowych kanapek” w tym tygodniu rozpoczęła się kampania reklamowa margaryny Delma.
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot wspomagającego odchudzanie suplementu Linea 20+ nie powinien być emitowany w kanałach telewizyjnych skierowanych do dzieci i młodzieży.
Każdego roku Polska wytwarza około ośmiu milionów sztuk sprzętu AGD, m.in. lodówek, pralek i zmywarek, z czego większość, bo około 80 proc. trafia na eksport. Polskie zakłady radzą sobie bardzo dobrze mimo kryzysu na rynkach odbiorców, którym jest głównie Europa Zachodnia. Nieco gorzej wygląda sprzedaż na krajowym rynku.
Magazyn "Grazia" zadebiutował na polskim rynku.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc