Serce, Rozum i duch czasu w reklamie rebrandingu TP na Orange
Opublikowany: 10-04-2012
spot z Sercem, Rozumem i duchem czasu reklamujący rebranding TP na Orange
Opublikowany: 10-04-2012
spot z Sercem, Rozumem i duchem czasu reklamujący rebranding TP na Orange
Pod koniec stycznia br. w kanale Da Vinci zadebiutowała nowa oprawa graficzna i logotyp, a także pojawiła się odświeżona komunikacja wizualna. - Kanał stara się poszerzać wiedzę u dzieci - programy dobierane są tak, aby uczyć dzieci „umiejętności XXI wieku” - komentuje nam Tom Gibson, business development dyrektor Da Vinci na Europę.
Stacja Antena HD zaczęła nadawanie w nowej oprawie wizualnej. - Stacją interesuje się coraz więcej widzów i dajemy im to czego najbardziej od nas oczekują - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Karol Warda, szef kanałów telewizyjnych MWE Networks.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc