Sąsiedzi w reklamie Comperia.pl
Opublikowany: 18-02-2014
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa internetowej porównywarki finansowej Comperia.pl. Akcję w całości przygotowała dom mediowy Codemedia.
Opublikowany: 18-02-2014
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa internetowej porównywarki finansowej Comperia.pl. Akcję w całości przygotowała dom mediowy Codemedia.
Comperia.pl w kampanii telewizyjnej wspiera nowy brand – promocję Comperia Bonus.
Niska opłacalność lokat będzie utrzymywać się w nowym roku, a większe szanse na zarobek będę mieli inwestorzy giełdowi. Banki będą kusić mobilnymi usługami dla klientów oraz kredytami hipotetycznymi dla młodych – zapowiada Karol Wilczko, wiceprezes Comperia.pl.
as przedświąteczny sprzyja intensywnym kampaniom marketingowym banków i firm pożyczkowych. Efekty widać, bo przed świętami Polacy zaciągają więcej kredytów niż w innych okresach. Najwięcej klientów pożycza niewielkie sumy – od 1000 do 2000 zł, a okres spłaty wynosi zwykle 12 miesięcy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc