Ryż i czekolada trenują w piłkarskiej reklamie Belriso
Opublikowany: 15-06-2018
Pod hasłem "Ryż gotowy na wszystko" wystartowała kampania deserów Belriso należącej do spółki Zott Polska.
Opublikowany: 15-06-2018
Pod hasłem "Ryż gotowy na wszystko" wystartowała kampania deserów Belriso należącej do spółki Zott Polska.
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Kubusia Waterrr, w której dzieci będące na pływackim treningu na basenie w magiczny sposób przenoszą się w niezwykły świat wyobraźni. Jest to niesamowita podwodna kraina, gdzie czeka mnóstwo niezapomnianych przygód, a nurkowanie i zabawa nie mają końca. Podwodny świat dzięki Kubusiowi znają tylko dzieci, a dorośli nie mają tam wstępu.
UPC wprowadza dziś nową promocję po raz kolejny dystansując konkurencyjne oferty pod względem ceny i parametrów. Teraz w pakiecie z Telewizją Cyfrową UPC i atrakcyjnymi taryfami telefonicznymi, zarówno nowi, jak i obecni klienci, otrzymają 2x szybszy Internet w dotychczasowej cenie. Co więcej, opłata abonamentowa za pakiety jest niższa nawet przez pierwsze 3 miesiące w przypadku 3 usług. Promocja została wsparta kampanią reklamową, która zachęca do korzystania z pakietu „elektryzującej” Telewizji Cyfrowej oferującej aż 151 kanałów i 2 razy szybszego Internetu 60 Mb/s. Objęła ona telewizję i internet.
spot z udziałem modelki Adriany Limy reklamujący sieć sklepów odzieżowych TK Maxx
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc