Ryby i owoce morza w najlepszym wydaniu - spot MyFood
Opublikowany: 26-10-2016
16 listopada pod hasłem „Ryby i owoce morza w najlepszym wydaniu” ruszyła druga kampania outdoorowa marki MyFood, Będzie ona reklamowana także na antenie Polsat Cafe.
Opublikowany: 26-10-2016
16 listopada pod hasłem „Ryby i owoce morza w najlepszym wydaniu” ruszyła druga kampania outdoorowa marki MyFood, Będzie ona reklamowana także na antenie Polsat Cafe.
Rusza nowa kampania promocyjna Multimedia Polska, której twarzą<br />
został Marek Bukowski. Aktor m.in. zagrał w spocie reklamowym promującym usługę szybkiego internetu z kamerą do wideo monitoringu.
Hasło "Dotknij Głębi Nawilżenia" promuje linię kosmetyków do twarzy Neutorgena Hydro Boost. Kampanię przygotowała Agencja Chromatique.
Zły stan zdrowia, ubóstwo i brak bezpieczeństwa – tak Polacy widzą swoją przyszłą emeryturę – wynika z badania przeprowadzonego przez Powszechne Towarzystwo Emerytalne Aegon. Polacy są największymi pesymistami spośród 12 społeczeństw, które wzięły udział w badaniu.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc