Ryby i owoce morza w najlepszym wydaniu - spot MyFood
Opublikowany: 26-10-2016
16 listopada pod hasłem „Ryby i owoce morza w najlepszym wydaniu” ruszyła druga kampania outdoorowa marki MyFood, Będzie ona reklamowana także na antenie Polsat Cafe.
Opublikowany: 26-10-2016
16 listopada pod hasłem „Ryby i owoce morza w najlepszym wydaniu” ruszyła druga kampania outdoorowa marki MyFood, Będzie ona reklamowana także na antenie Polsat Cafe.
W drugiej odsłonie kampanii Wymarzonego Konta oferowanego przez Raiffeisen Polbank reklamowana jest wersja tego rachunku dla klientów biznesowych. Akcję przygotowały firmy GPD Agency, Bomaye, Focus Advantage, Comfitura i Starcom.
Trwa ogólnopolska kampania piwa Leżajsk. Regionalna marka, obecna na rynku od wielu lat, ma swoje korzenie w naturalnie pięknym regionie Podkarpacia. Odwołując się do spokojnej natury, Leżajsk zaprasza do nieśpiesznego smakowania przyjemności. W kampanii „Wolno wolno” marka podkreśla, że wolno i warto jest zwolnić.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc