Rozmowa o pracę w spocie odświeżonej Pepsi Max
Opublikowany: 16-02-2009
W telewizji startuje kampania reklamująca odświeżony wizerunek Pepsi Max. Akcja podkreśla dobry smak tego napoju i związane z nim pozytywne emocje.
Opublikowany: 16-02-2009
W telewizji startuje kampania reklamująca odświeżony wizerunek Pepsi Max. Akcja podkreśla dobry smak tego napoju i związane z nim pozytywne emocje.
W nowej reklamie z kampanii Pepsi pod hasłem „Podejmij wyzwanie” promowany jest napój Pepsi Max. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje BBDO Warszawa, Digital One, 4Frame i Questia oraz dom mediowy OMD Media Direction.
Startuje kampania nowej wersji napoju Pepsi Max bez cukru (produkowanego przez Pepsi Cola General Bottlers). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BBDO Warszawa, OMD, Digital One, Pink Pepper Media i Questia.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc