Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Rola PR-owców staje się coraz ważniejsza

600 0 0 00:01:52.2

Opublikowany: 27-03-2013

Na polskim rynku coraz częściej doceniane są osoby, które potrafią opowiadać o nowych rozwiązaniach, a nie tylko ci, którzy te rozwiązania tworzą – twierdzi Krzysztof Gorzkowski, dyrektor PR i marketingu w firmie Kapsch Telematic Services, laureat nagrody Człowiek PR roku 2012. Rola PR-owców staje się coraz ważniejsza, tym bardziej w trudnych kryzysowych czasach, kiedy firmy tną budżety na działania marketingowe, a część obowiązków z tego zakresu przenoszona jest właśnie na działy PR. Zdaniem Gorzkowskiego w najbliższych latach to będzie bardzo przyszłościowa branża.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Emilia Zakrzewska o badaniu Fundacji internetPR
795 00:02:02.0

Emilia Zakrzewska o badaniu Fundacji internetPR

Emilia Zakrzewska, wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, o badaniu Fundacji internetPR dotyczącego wdrażania RODO w polskich firmach i agencjach PR.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej: należy wypracować najlepsze praktyki przetargowe w zakupach marketingowych
567 00:02:56.9

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej: należy wypracować najlepsze praktyki przetargowe w zakupach marketingowych

W procesie zamawiania usług marketingowych coraz częściej uczestniczą działy zakupów. Ich uczestnictwo w tym procesie często wiąże się z twardymi negocjacjami cenowymi. Nowa rola tych działów oznacza, że potrzebne są nowe zasady współpracy z agencjami i dostarczycielami usług komunikacji marketingowej. Służyć temu ma powołany przez branżę Dialog, w ramach którego doświadczeni eksperci i specjaliści opracują katalog dobrych praktyk przetargowych.

Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców
703 00:02:54.7

Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców

Kampanie z udziałem sportowców przynoszą większą sprzedaż produktów i usług nawet o 30 proc. – przekonuje Wojciech Szaniawski, prezes Arskom Group. Wykorzystanie wizerunku sportowca sprawia, że reklamy wydają się bardziej wiarygodne. Dlatego marki coraz częściej zapraszają do współpracy tych, którzy osiągają sukces w Polsce lub na arenie międzynarodowej. Kampanie reklamowe z udziałem sportowców mogą pełnić istotną rolę edukacyjną. Dlatego powinni oni promować produkty i usługi kojarzące się z aktywnością fizyczną i zdrowym stylem życia.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc