Rodzinne historie w reklamie Grupy Adamed
Opublikowany: 08-02-2018
Wizerunkowy spot reklamowy firmy farmaceutycznej Grupa Adamed.
Opublikowany: 08-02-2018
Wizerunkowy spot reklamowy firmy farmaceutycznej Grupa Adamed.
Wizerunkowy spot reklamowy firmy farmaceutycznej Grupa Adamed
Polacy chętnie korzystają z nowości technologicznych w dziedzinie płatności bezgotówkowych. Najczęściej nowoczesne instrumenty płatnicze, takie jak m.in. płatności zbliżeniowe, wykorzystują ludzie do 40. roku życia, z wyższym wykształceniem. Przekonanie starszych osób do codziennego korzystania z tej formy płatności jest również możliwe, ale wymaga czasu – uważa prof. Dominika Maison z Uniwersytetu Warszawskiego.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc