Robert Skawiński promuje Kawasaki i SmartGPS
Opublikowany: 12-03-2018
Dziennikarz i prezenter motoryzacyjny Robert Skawiński został ambasadorem nawigacji SmartGPS, elektrycznych deskorolek i rowerów Kawasaki.
Opublikowany: 12-03-2018
Dziennikarz i prezenter motoryzacyjny Robert Skawiński został ambasadorem nawigacji SmartGPS, elektrycznych deskorolek i rowerów Kawasaki.
Grupa Żywiec w nowych spotach promujących piwo Warka odsłania kolejne oblicza wyśnionego, męskiego świata, przy kultowej muzyce z filmu „Siedmiu Wspaniałych”. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja Lvov dom produkcyjny Film Produkcja, studio Televisor, agencja The Digitals, Roots PR i dom mediowy MediaVest.
Sieć sklepów Decathlon zaczyna kampanię reklamującą nową serię butów do fitnessu Domyos z Systemem 360. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Podążają za Tobą w każdym kierunku”.
Telekomunikacja Polska rozpoczęła kampanię serwisu tp.pl/filtruj, w którym można porównać oferty dostępu do internetu. Działania realizowane są w telewizji, radiu i internecie.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc